Låångt inlägg,tagit grundis fy fan vad jag är bra !



TJA TJA ! Har haft både bal och skolavslutning för mig . Känns sjukt skönt men ändå konstigt att sluta 9an har gått i den klumpen varje dag till skolan i 10 år ! Nu ska man byta skola,träffa nya människor . Vilket jag inte har något emot ! Jag grät inte i kyrkan mm för jag visste att vissa kommer jag aldrig se igen och andra vet jag att vi kommer att ses . Men när jag kom hem och mamma gav mig en present med vackra ord i så då tjöt jag som en gnu. När jag öppna mina betyg böla jag också , vart sjukt överraskad(positivit). Sen kom några gäster och vi åt mat och de hurrade och en massa sånt . Sen drog jag ut med några tjejer från klassen. Igår repade jag och träffade kompisar på kvällen . Idag har jag massor att fixa .
PUSS NU VET NI ALLT DETTA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0